Jak začlenit mindfulness do pracovního dne?
V poslední době se hodně mluví o mindfulness a jeho pozitivních účincích na naše zdraví a pohodu, ale jak to vlastně aplikovat v praxi během pracovní doby? Mám pocit, že stres a neustálý spěch v kanceláři mi nedovolují se zastavit a soustředit se na přítomný okamžik. Existují nějaké jednoduché techniky, které bych mohl použít, aniž bych potřeboval extra čas nebo speciální vybavení? Možná by to mohly být nějaké krátké cvičení zaměřená na dýchání, nebo snad techniky, jak se lépe soustředit na úkoly, které dělám? Mám také obavy, že když se pokusím o něco podobného, tak mě kolegové budou považovat za divného nebo že mi to vezme čas od práce. Jak to tedy udělat tak, abych zůstal produktivní a zároveň si udržel klidnou hlavu? Jaké jsou tipy a triky pro začátečníky v oblasti mindfulness, které mohu aplikovat během běžného pracovního dne? Kdo má zkušenosti s tímto tématem a jaké konkrétní techniky fungovaly vám? Rád bych slyšel vaše názory a rady.