Jak může mindfulness pomoci našemu týmu lépe komunikovat?
Mám takový pocit, že v poslední době se ve firmě začíná objevovat čím dál tím víc nejasností a nedorozumění v komunikaci mezi členy týmu. Všichni jsme dost zaměstnaní, stresujeme se s termíny a často máme pocit, že si vůbec nerozumíme. Napadlo mě, jestli by mindfulness, tedy vědomé soustředění na přítomný okamžik, mohlo hrát nějakou roli v tom, jak lépe komunikujeme. Jak to vlastně funguje? Může nám to pomoci zlepšit naše interakce a celkovou atmosféru v týmu? Přemýšlím o tom, zda byste například mohli doporučit nějaké techniky nebo cvičení, které bychom mohli zařadit do našich porady nebo teambuildingových aktivit. Mám pocit, že pokud bychom se dokázali více soustředit na to, co si navzájem říkáme a reagovat na to s otevřeností a bez předsudků, mohlo by to výrazně změnit dynamiku našeho týmu. Máte někdo zkušenosti s tím, jak mindfulness ovlivnilo vaši pracovní komunikaci? Jaké konkrétní změny jste zaznamenali po zavedení mindfulness do vašeho pracovního prostředí? Myslíte si, že by to mohlo pomoci i nám? Díky za odpovědi!