Jak si efektivně naplánovat den, abych stihl všechno důležité?
Plánování dne se zdá jako jednoduchá věc, ale já se v tom nějak ztrácím. Každý den mám spoustu věcí na práci, ať už je to podnikání, osobní projekty nebo třeba jen běžné úkoly, které musím udělat. Mám pocit, že když si plánuju den, tak to většinou nevyjde tak, jak bych chtěl. Jak to vlastně udělat, abych stihl všechno důležité a nezapomněl na nic podstatného? Zkoušel jsem různý způsoby, jako třeba psát si seznamy úkolů nebo používat plánovače, ale stejně se mi zdá, že většinou skončím s tím, že nic z toho neudělám. Dalo by se říct, že mám problém s prioritizováním úkolů. Jak si efektivně rozplánovat den tak, aby mi to pomohlo vyhnout se stresu a abych měl pocit, že jsem udělal pokrok? Uvítal bych jakékoliv tipy na to, jak si organizovat čas a udržet se motivovaný po celý den. Co třeba s tím, jak dlouhé úseky času věnovat jednotlivým činnostem? A co dělat, když se objeví nějaké nečekané úkoly? Jak se dá lépe reagovat na změny v plánu? Rád bych slyšel názory někoho, kdo má zkušenosti s efektivním plánováním a ví, co mu funguje. Díky!