Jak si můžu zvýšit důvěru v sebe sama v práci?
Mám takový problém, který mě už nějakou dobu trápí. Pracuji v relativně náročném prostředí a stále se cítím nejistě ohledně svých schopností a rozhodnutí, což mi brání naplno se zapojit a dávat ze sebe to nejlepší. Občas mám pocit, že kolegové jsou mnohem kompetentnější než já, a to mě hodně sráží dolů. Zajímalo by mě, jak si vlastně můžu zvýšit důvěru v sebe sama v práci? Existují nějaké konkrétní tipy nebo techniky, které by mohly pomoct? Třeba něco ohledně pozitivního myšlení nebo jak lépe komunikovat s ostatními v týmu? Co třeba dělat, když se cítím nervózně při prezentacích nebo schůzkách? Jak si přebudovat tu sebedůvěru, aby mi to pomohlo nejen v práci, ale i v osobním životě? Děkuju za všechny rady a zkušenosti, které byste mohli sdílet!