Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když klient ztratil důvěru ve mě a moji firmu?

Co dělat, když klient ztratil důvěru ve mě a moji firmu?

Mám takový problém, který mě trápí a doufám, že mi někdo poradí. Nedávno jsem zjistil, že jeden z mých klientů ztratil víru v naši spolupráci a začínám mít obavy, co s tím teď dělat. Naše firma se snaží být vždy transparentní a dodržovat všechny závazky, ale zdá se, že něco nefunguje tak, jak by mělo. Zkusil jsem s ním komunikovat, ale nějak to nepomáhá. Chtěl bych vědět, jestli má někdo zkušenosti s tímto typem situací. Jak nejlépe přistoupit k obnově důvěry? Měli bychom se pokusit o osobní schůzku, nebo je lepší vše řešit přes e-mail? Co všechno bych měl mít připravené na takovou schůzku? Mám mu nabídnout nějakou kompenzaci nebo slevu jako gesto dobré vůle? Rád bych slyšel názory lidí, kteří prošli podobným obdobím. Jak jste to zvládli vy? Bylo pro vás obtížné získat zpět důvěru klienta? Jaké kroky jste podnikli, abyste situaci napravili? Cítím se trochu bezradně a nevím, jak dál. Každá rada by mi opravdu pomohla.

158 slov
1.6 minut čtení
13. 9. 2024
Alois Růžička

Když klient ztratí důvěru, je to vždycky těžké. Osobka by byla asi nejlepší, protože si můžete všechno vyříkat na rovinu. Zkus mu říct, jak si vážíte jeho názoru a co se stalo. Mít připravené konkrétní příklady toho, co jste udělali pro zlepšení, může pomoct. Třeba i ukázat, co máte nového nebo jak jste změnili procesy. Kompenzace jako sleva může být fajn gesto, ale spíš bych se soustředil na otevřenou komunikaci a ochotu naslouchat jeho obavám. Pokud už jste na e-mailu zkusil všechno, osobní schůzka je určitě lepší. Důležitý je i follow-up po schůzce, aby věděl, že vám na tom fakt záleží. Hlavně buďte upřímný a neubírejte se do obranářského módu.

110 slov
1.1 minut čtení
18. 1. 2025
Kamila Kovářová

Tak to je těžká situace, co. Obnovit důvěru klienta je fakt oříšek. Osobní schůzka by mohla být dobrý krok, aspoň uvidí, že to myslíš vážně a máš zájem o řešení problému. Připrav si konkrétní body, co bys mohl zlepšit nebo co se pokazilo. Klient určitě ocení, když mu ukážeš, že víš, kde nastal problém. Kompenzace nebo sleva může být fajn gesto, ale nesmí to vypadat jako úplatek, spíš jako snaha napravit situaci. Zkus se ho taky zeptat na jeho názory a co by chtěl změnit. Otevřená komunikace a ochota naslouchat jsou klíčový. Když uvidí, že jsi ochotný něco udělat pro zlepšení vztahu, možná se mu nálada zlepší. Hodně štěstí, snad to vyjde!

112 slov
1.1 minut čtení
4. 1. 2025
Karel Vobořil
Succeed.cz/Články/Důvěra a motivace
Jak budovat důvěru ve vztazích s klienty a partneryProzkoumejte klíčové techniky, které posílí důvěru a loajalitu vašich obchodních kontaktů. Naučte se, jak efektivně komunikovat a budovat dlouhodobé v...
1000 slov
10 minut čtení
19. 4. 2024
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky