Co dělat, když klient ztratil důvěru ve mě a moji firmu?
Mám takový problém, který mě trápí a doufám, že mi někdo poradí. Nedávno jsem zjistil, že jeden z mých klientů ztratil víru v naši spolupráci a začínám mít obavy, co s tím teď dělat. Naše firma se snaží být vždy transparentní a dodržovat všechny závazky, ale zdá se, že něco nefunguje tak, jak by mělo. Zkusil jsem s ním komunikovat, ale nějak to nepomáhá. Chtěl bych vědět, jestli má někdo zkušenosti s tímto typem situací. Jak nejlépe přistoupit k obnově důvěry? Měli bychom se pokusit o osobní schůzku, nebo je lepší vše řešit přes e-mail? Co všechno bych měl mít připravené na takovou schůzku? Mám mu nabídnout nějakou kompenzaci nebo slevu jako gesto dobré vůle? Rád bych slyšel názory lidí, kteří prošli podobným obdobím. Jak jste to zvládli vy? Bylo pro vás obtížné získat zpět důvěru klienta? Jaké kroky jste podnikli, abyste situaci napravili? Cítím se trochu bezradně a nevím, jak dál. Každá rada by mi opravdu pomohla.