Jak video obsah ovlivňuje naše nákupní rozhodování?
Zajímalo by mě, jak vlastně video obsah dokáže ovlivnit to, co si kupujeme. Všude vidím reklamy na YouTube, Instagramu a TikToku, kde lidé ukazují různé produkty, a mám pocit, že to má velký vliv na to, co si nakonec vyberu. Přijde mi, že když něco vidím v akci, tak mi to přijde zajímavější a chci to mít. Je to jenom marketingový trik nebo je to fakt? Jak moc se na nás podepisuje to, jak video obsah prezentuje výrobky? Všiml jsem si, že občas i negativní recenze v podobě videí mě donutí přemýšlet o koupi něčeho jiného. Je video obsah silnější než obrázky nebo texty? A co třeba influencer marketing v kombinaci s videem? Máte nějaké zkušenosti s tím, jak video ovlivnilo vaše vlastní nákupní rozhodnutí? Myslíte si, že se tím dá dostat do hlavy lidem víc než tradiční reklama? Jaké faktory činí video obsah tak atraktivním pro potenciální zákazníky? Děkuji za odpovědi!