Jaké metriky sledovat při škálování mého startupu?
Přemýšlím o tom, jak vlastně měřit úspěch mého startupu, když se snažím o jeho škálování. Co byste doporučili sledovat? Mám na mysli různé ukazatele, které mi pomohou pochopit, jestli jdeme správným směrem. Měli bychom se zaměřit na příjmy a jejich růst, nebo je důležitější sledovat zákaznickou akvizici a retenci? Jaké jsou klíčové metriky v oblasti marketingu, které by mi mohly napovědět, zda jsme dostatečně viditelní na trhu? A co třeba náklady na získání zákazníka? Je to něco, co by mělo být v centru mé pozornosti? Zajímalo by mě také, do jaké míry bych měl brát v potaz feedback od zákazníků v průběhu rozšiřování našeho produktu nebo služby. Není snadné se zorientovat v tom, co je skutečně důležité. Mohli byste prosím sdílet zkušenosti nebo tipy na to, jaké konkrétní metriky a KPI (klíčové výkonnostní ukazatele) sledujete vy při škálování svého podnikání? Jak jste se rozhodli, které z nich jsou pro váš podnik nejdůležitější? Vím, že každé podnikání je jiné, ale zajímají mě vaše názory a rady. Děkuji!