Jaké KPI sledovat pro růst online podnikání?
Zajímalo by mě, které konkrétní KPI, nebo klíčové ukazatele výkonnosti, jsou pro růst v online podnikání skutečně nejdůležitější. Vím, že je spousta různých metrik, jako například návštěvnost webu, míra konverze, průměrná hodnota objednávky nebo třeba retence zákazníků. Ale co z toho má největší vliv na to, aby se moje podnikání posunulo kupředu? Je lepší zaměřit se na krátkodobé cíle a sledovat ukazatele jako je denní návštěvnost a prodeje, nebo by mě měly více zajímat dlouhodobější metriky jako je životní cyklus zákazníka a jejich loajalita? Jak to máte vy? Jaké KPI považujete za klíčové ve svém podnikání? A co se týče analýzy těchto dat - jaké nástroje používáte k tomu, abyste měli přehled a mohli správně vyhodnocovat výkonnost? Mám pocit, že s tímto tématem se dá obrovsky experimentovat a růst, ale nevím kde začít. Děkuji za každý tip a radu!