Co dělat, když se tým nedaří spolupracovat na projektech?
Když se podívám na svůj tým, mám pocit, že něco nefunguje. V posledních několika týdnech jsme pracovali na několika projektech, ale výsledky nejsou takové, jaké bychom očekávali. Z nějakého důvodu se nám nedaří efektivně komunikovat a spolupracovat. Někdy mám pocit, že každý děláme něco jiného, a to nás brzdí. Zkoušeli jsme různé nástroje pro projektové řízení, ale zdá se, že to problém nevyřešilo. Možná je to o nedostatku motivace nebo špatném rozdělení úloh. Jak vlastně zjistit příčiny našich potíží? Existují nějaké osvědčené metody nebo techniky, jak zlepšit spolupráci v týmu? Co s tím můžeme udělat, abychom se dostali zpět na správnou cestu? Jak se dá zvýšit angažovanost a zapojení všech členů týmu? Měli bychom mít nějaké pravidelné schůzky nebo brainstormingy? Je dobré mít jasně stanovené cíle a termíny? Jak zajistit, aby každý věděl, co má dělat a aby se necítil opomíjený? Rád bych slyšel názory a tipy od těch, kteří se potýkali s podobnými problémy. Jak jste to vyřešili vy vo? Děkuju za všechny rady.