Kdy je nejlepší začít s reklamou na Facebooku?
Zajímalo by mě, kdy je vlastně ten nejlepší čas začít s reklamou na Facebooku? Mám pocit, že se kolem toho vede spousta diskuzí, ale nikdy jsem nenašla jednoznačnou odpověď. Je to třeba na začátku podnikání, když se teprve rozjíždím, nebo se vyplatí počkat, až budu mít víc zkušeností a nějakou stabilnější klientelu? A co svátky nebo speciální akce? Má smysl investovat do reklamy třeba v období Vánoc, nebo bych měla raději zůstat u běžného marketingu? A co sezónní produkty? Dává to smysl spustit reklamu před létem, když prodávám plavky, nebo je lepší začít s propagací už na jaře? Jak to vidíte vy, kteří už s Facebookem máte zkušenosti? Zajímá mě i to, jak moc je důležitá cílová skupina. Kdy vůbec začít testovat různé cílení a formáty reklam? Myslíte si, že je důležitý právě ten moment, kdy se rozhodnu začít s reklamou, nebo jestli hrát roli i příprava a plánování? Co myslíte o různých nástrojích a možnostech sledování výsledků? Jak to celé funguje v praxi a co všechno bych měla mít na paměti než se do toho pustím? Odpovědi na tyhle otázky by mi mohly hodně pomoct.