Succeed.cz/Fórum/Jaký den v týdnu je nejvýhodnější pro spuštění kampaně?

Jaký den v týdnu je nejvýhodnější pro spuštění kampaně?

Uvažuju o tom, jaký den v týdnu by mohl být nejvhodnější pro spuštění mé marketingové kampaně. Mám pocit, že timing hraje opravdu velkou roli a podle toho, kdy kampaň spustím, může záviset její úspěch. Slyšel jsem různé názory a doporučení ohledně různých dnů – někteří říkají, že pondělí je dobré, protože lidé se vracejí do pracovního režimu a jsou otevření novým nabídkám, jiní tvrdí, že čtvrtek nebo pátek jsou lepší, protože lidé začínají plánovat víkend a více přemýšlí o nákupech. Zároveň se objevují názory, že víkend je také fajn, protože spousta lidí má volný čas a mohou se podívat na novinky. Také mě zajímá, jestli by mohlo záviset na typu produktu nebo služby, kterou nabízím. Je to nějakým způsobem spojeno s demografií cílové skupiny nebo s konkrétním trhem? Jakou roli hraje například sezónnost? Neříkám, že mám jasnou představu o tom, co je nejlepší, ale ráda bych slyšela vaše zkušenosti a tipy. Kdybyste měli doporučit den pro start kampaně na sociálních sítích nebo na webu obecně, co byste řekli? Taky by mě zajímalo, jestli existují nějaké statistiky nebo studie, které by potvrdily nejlepší dny pro spuštění kampaně a jak to vlastně funguje v praxi. Díky za všechny odpovědi!

197 slov
2 minut čtení
4. 4. 2022
Irena Kolmanová

Není to tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Podle mě záleží hodně na tom, co prodáváš a kdo je tvoje cílovka. Obecně se říká, že pondělí a úterý můžou být fajn, protože lidi začínají nový týden a často plánují. Na druhou stranu, čtvrtek a pátek bývají taky dobrý, protože lidi přemýšlí o víkendu a mají víc času se dívat na nabídky. Víkendy? Něco na tom je, ale zase záleží na tom, jestli nemáš produkt, co by měl spíš pracovní zaměření. Co jsem tak slyšel, tak i statistiky ukazujou, že nejlepší dny jsou většinou ty od středy do pátku. Sezónnost je taky důležitá – třeba před Vánocema to může být jinak než v létě. Takže doporučuju zkusit různé dny a sledovat výsledky, abys zjistila, co funguje nejlíp pro tebe.

129 slov
1.3 minut čtení
27. 4. 2024
František Štefan

Hele, já bych to viděl tak, že záleží na tom, co vlastně prodáváš. Třeba pokud děláš něco pro mladý lidi, tak víkend může být lepší, protože mají víc času a většinou surfují po netu. Pondělí? No, to je takový rozjezd týdne, ale lidi jsou často ještě naladěný na práci, takže nevím. Čtvrtek a pátek? To jsou podle mě hodně dobrý dny, lidi už přemýšlejí o volnu a víc nakupují. A fakt záleží na demografii – starší generace mají třeba jiný zvyky než mladí. Sezónnost taky hraje roli, třeba před Vánocema je dobrý spustit kampaně o nějakých dárcích už v listopadu. Jinak jsem četl nějaký studie, že obecně nejvíc interakcí bývá ve středu a čtvrtek, což se dá brát v potaz. Takže asi se to musí trochu testovat a koukat na výsledky. Kdo ví, co zabere?

135 slov
1.4 minut čtení
21. 12. 2021
Natálie Blažková
Succeed.cz/Články/Marketing
Kdy je nejvhodnější čas na spuštění nové marketingové kampaně?Naučte se, jak správně načasovat marketingovou kampaň pro maximální úspěch. Zjistěte, jaké faktory ovlivňují načasování a jak vybrat ten nejlepší okam...
1000 slov
10 minut čtení
1. 8. 2020
Petra Svobodová
Přečíst článek
Podobné otázky