Jaký předmět e-mailu zaručí, že ho otevřou?
Zajímá mě, co všechno by mělo být v předmětu e-mailu, aby si ho lidi vůbec otevřeli. V dnešní době, kdy máme každý v inboxu desítky zpráv, je hrozně těžké se nějak prosadit. Jaký by měl být ten správný tón? Mám použít něco dramatického nebo raději něco vtipného? Co třeba otázka, která přitáhne pozornost? A co klíčová slova? Třeba jako "nemůžeš si to nechat ujít" nebo "speciální nabídka, která končí brzy"? Uvažuju, jestli je lepší být přímočařejší nebo spíš tajemný. Záleží na tom, jakou cílovou skupinu mám a co vlastně chci sdělit. Může mi někdo poradit, jaký styl předmětu funguje nejlépe pro různé typy e-mailů? Co takhle marketingové e-maily versus pracovní nebo osobní? Jak moc mám brát v úvahu délku předmětu? Dlouhý nebo krátký - co je lepší? Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto tématem? Otevře se ten e-mail vůbec, když je v předmětu něco nezajímavého? Rád bych slyšel vaše názory a tipy. Jak přimět lidi k tomu, aby klikli na můj e-mail mezi všemi těmi ostatními? Díky moc za jakékoliv rady!