Succeed.cz/Fórum/Jaký předmět e-mailu zaručí, že ho otevřou?

Jaký předmět e-mailu zaručí, že ho otevřou?

Zajímá mě, co všechno by mělo být v předmětu e-mailu, aby si ho lidi vůbec otevřeli. V dnešní době, kdy máme každý v inboxu desítky zpráv, je hrozně těžké se nějak prosadit. Jaký by měl být ten správný tón? Mám použít něco dramatického nebo raději něco vtipného? Co třeba otázka, která přitáhne pozornost? A co klíčová slova? Třeba jako "nemůžeš si to nechat ujít" nebo "speciální nabídka, která končí brzy"? Uvažuju, jestli je lepší být přímočařejší nebo spíš tajemný. Záleží na tom, jakou cílovou skupinu mám a co vlastně chci sdělit. Může mi někdo poradit, jaký styl předmětu funguje nejlépe pro různé typy e-mailů? Co takhle marketingové e-maily versus pracovní nebo osobní? Jak moc mám brát v úvahu délku předmětu? Dlouhý nebo krátký - co je lepší? Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto tématem? Otevře se ten e-mail vůbec, když je v předmětu něco nezajímavého? Rád bych slyšel vaše názory a tipy. Jak přimět lidi k tomu, aby klikli na můj e-mail mezi všemi těmi ostatními? Díky moc za jakékoliv rady!

171 slov
1.7 minut čtení
5. 2. 2022
Olga Balounová

Jasně, to, co píšeš, je hodně důležitý. V předmětu e-mailu bys měl zaručeně mít něco, co upoutá pozornost. Zkus použít otázku – to lidi donutí se zamyslet a otevřít e-mail. Například "Víš, co ti chybí na léto?" nebo "Zajímá tě, jak ušetřit?". Dramatičtější styl může taky zabrat, ale s mírou. Každopádně, fráze jako "speciální nabídka" nebo "nepropásni" fungujou obvykle dobře v marketingu.

Délka? Určitě kratší je lepší – ideálně kolem 6-10 slov. Dlouhý předměty se zpravidla ztrácí a nikdo je nečte. Osobní e-maily si žádají spíš neformálnější tón, zatímco pracovní by měly být jasnější a stručnější. Klíčový je znát svou cílovku – co je pro ně lákavé?

Celkově platí: buď zajímavý a nezapomeň na jasnost. Když je předmět nudný, tak ho nikdo neotevře. Drž se toho a měl bys mít větší úspěch.

132 slov
1.3 minut čtení
20. 10. 2024
Bohumil Košťál

Takže, co se týče předmětu e-mailu, myslím, že je fajn zkoušet různé přístupy. Pokud chceš, aby se to otevřelo, měl bys být víc konkrétní a mít nějaký důvod, proč to lidem posíláš. Když napíšeš něco jako "Speciální nabídka končí za 24 hodin", tak je šance, že to lidi zaujme. Ale zároveň bych se nebál trošku humoru nebo provokace – třeba otázka jako "Už jsi viděl náš nový produkt?" může taky fungovat.

Délka je důležitá, ideálně kolem 6-10 slov. Dlouhé předměty se ztrácí v inboxu a lidi je ani nedočtou. A jo, přímočarost často vítězí nad tajemstvím – jasné sdělení je super. Ale samozřejmě záleží na tom, koho oslovuješ – marketingové e-maily chtějí jiný styl než pracovní. Nakonec si stejně musíš vyzkoušet, co funguje pro tvou cílovku. Takže testuj a sleduj výsledky!

131 slov
1.3 minut čtení
20. 9. 2024
Michal Prchal
Succeed.cz/Články/E-mailem k úspěchu
Co by měly obsahovat úspěšné e-mailové kampaně pro maximalizaci konverze?Objevte klíčové prvky úspěšných e-mailových kampaní, které mohou zásadně zvýšit vaši míru konverze a komunikaci se zákazníky.
1000 slov
10 minut čtení
15. 5. 2021
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky