Succeed.cz/Fórum/Jak často posílat e-maily, abych neztratil zájem odběratelů?

Jak často posílat e-maily, abych neztratil zájem odběratelů?

Nedávno jsem začal budovat svůj e-mailový seznam a přemýšlím, kolik e-mailů bych měl posílat, aby nepřišel o odběratele. Jak se dá najít ta správná frekvence? Na jednu stranu nechci být v jejich schránkách každý den, protože to by mohlo být otravné, ale zároveň mám pocit, že pokud budu posílat e-maily příliš zřídka, tak se na mě můžou zapomenout a ztratím jejich zájem. Je lepší posílat e-maily týdně, nebo třeba jednou za dva týdny? A co intervaly mezi nějakými speciálními akcemi nebo nabídkami? Jaké máte zkušenosti s tím, jak často oslovovat své odběratele bez toho, abyste je přetěžovali? Dává smysl posílat e-maily podle ročních období nebo aktuálních událostí? Co když mám nějaké novinky nebo tipy, které bych chtěl sdílet, ale nejsem si jistý, jestli je to dostatečně zajímavé na to, abychom je rozeslali častěji? Jak funguje automatizace v tomto smyslu? Myslíte si, že existuje nějaký ideální počet e-mailů za měsíc, který by měl člověk dodržovat? Děkuju za jakékoli rady a názory!

160 slov
1.6 minut čtení
6. 1. 2025
Jaroslava Nováková

Frekvence posílání e-mailů závisí hlavně na tvé cílové skupině a obsahu, co posíláš. Většinou je dobrý začátek jednou týdně, to dává lidem čas reagovat a nezapomenout na tebe. Jestli máš nějaké novinky nebo tipy, klidně můžeš poslat i víc, ale snaž se, aby to bylo relevantní a zajímavý. Měsíc dva bez e-mailu a už si na tebe lidi nevzpomenou.

Sezónní e-maily nebo speciální akce jsou super příležitosti pro extra rozesílku. Automatizace ti může pomoct posílat e-maily v časech, kdy je to nejlepší. A ideální počet? Tak 4-8 e-mailů za měsíc by mohlo být fajn, ale hlavně sleduj reakce odběratelů a upravuj podle toho. Hlavně se neboj experimentovat!

106 slov
1.1 minut čtení
8. 7. 2024
Helena Palečková

Takže, co se týče frekvence e-mailů, tak to je fakt ošemetný. Někdo říká, že jednou týdně je ideál, ale zas na druhou stranu, když posíláš každý týden, může to někoho začít štvát. Zkus třeba začít s jedním e-mailem za 14 dní a uvidíš, jak se odběratelé chovají. Pokud se ti začnou odhlašovat, tak to může znamenat, že jsi na ně příliš tlačil.

Něco jiného jsou speciální akce nebo novinky - tam bych doporučil být flexibilní. Jestli máš něco fakt zajímavého, tak proč ne? Ale s těmi pravidelnými e-maily bych byl opatrnější.

Automatizace může být super pomocník. Můžeš si naplánovat e-maily předem podle ročních období nebo událostí. Když máš nějaký obsah, který bys chtěl sdílet, klidně to rozesílej, ale nebuď moc přehnaný.

Každopádně sleduj statistiky – otevření a prokliky a podle toho si upravuj strategii. Ideální počet podle mě neexistuje, záleží na tvé cílové skupině a co jim chceš sdělit.

148 slov
1.5 minut čtení
28. 7. 2024
Veronika Šafaříková
Succeed.cz/Články/E-mailem k úspěchu
Co by měly obsahovat úspěšné e-mailové kampaně pro maximalizaci konverze?Objevte klíčové prvky úspěšných e-mailových kampaní, které mohou zásadně zvýšit vaši míru konverze a komunikaci se zákazníky.
1000 slov
10 minut čtení
15. 5. 2021
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky