Jak začít s omnichannel strategií pro malý e-shop?
Zdravím všechny, mám takový dotaz ohledně omnichannel strategie. Mám malý e-shop, kde prodávám různé produkty a poslední dobou jsem slyšel hodně o tom, jak je důležité mít integrovány různé kanály prodeje a marketingu. Jenže nevím, jak na to. Jak vlastně začít? Co všechno bych měl zvážit, abych mohl vytvořit efektivní omnichannel strategii? Jaké platformy nebo nástroje by mi mohly pomoci propojit můj e-shop s dalšími kanály jako jsou sociální sítě, email marketing nebo dokonce kamenný obchod, pokud bych někdy chtěl rozšířit podnikání? A co třeba zákaznická zkušenost? Jak ji zajistit napříč všemi těmi různými kanály? Je důležité mít jednotný styl komunikace a branding, nebo se mohu přizpůsobit jednotlivým platformám? Mám pocit, že se v tom všem ztrácím a nevím, kde začít. Pokud máte nějaké tipy nebo rady ohledně prvních kroků při zavádění omnichannel strategie pro malý e-shop, budu moc vděčný. Každá rada se počítá!