Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje pro automatizaci doporučujete pro malé firmy?

Jaké nástroje pro automatizaci doporučujete pro malé firmy?

V poslední době se stále více lidí, co vedou malé firmy, zajímají o to, jak si usnadnit práci a zvýšit efektivitu. Všude kolem nás slyšíme o automatizaci a jejích výhodách, ale co to vlastně znamená pro nás, malé podnikatele? Jaké konkrétní nástroje byste doporučili, abychom mohli začít automatizovat naše každodenní úkoly? Myslím tím něco, co by nám pomohlo s marketingem, správou sociálních sítí nebo třeba s administrativou. Vím, že existuje spousta aplikací a softwarů, ale jak vybrat ten správný pro naše potřeby? Můžete mi prosím doporučit nějaké konkrétní nástroje nebo platformy, které už používáte a jaké máte s nimi zkušenosti? Zajímá mě i to, kolik to stojí a jestli je to vůbec pro malé firmy reálné. Hledám něco, co opravdu funguje a co by mi ušetřilo čas a peníze. Děkuji za vaše tipy a rady!

135 slov
1.4 minut čtení
3. 10. 2024
Simona Zichová

Takže, pokud hledáš něco pro automatizaci v malých firmách, tak tady je pár tipů. Na marketing a sociální sítě je super Hootsuite nebo Buffer. Ty ti pomůžou plánovat příspěvky a sledovat, co se děje. Pak je tu Zapier, to je fakt pecka, propojí ti různé aplikace a automatizuje úkoly, třeba když ti přijde email, tak ti může automaticky přidat úkol do Trello nebo Asany.

Na administrativu bych doporučil třeba DocuSign pro elektronické podpisy – usnadní to papírování. Pokud máš e-shop, tak Shopify má spoustu automatizačních funkcí pro objednávky a marketing.

Co se cen týká, tak většina z těchto nástrojů má nějaké free verze nebo trialy, takže si to můžeš vyzkoušet, než se rozhodneš investovat peníze. Myslím, že na začátek je to dost reálné a určitě ti to ušetří čas. Takže hurá do toho!

131 slov
1.3 minut čtení
8. 11. 2024
Zdeňka Hladíková

Hele, automatizace může fakt usnadnit život malým firmám. Zkus se podívat na nástroje jako je Zapier nebo Integromat, ty ti pomůžou propojit různý aplikace a automatizovat workflow. Co se týče marketingu, Mailchimp je skvělý pro e-maily a má i nějaké automatizace, což šetří čas. Na správu sociálních sítí zkus Buffer nebo Hootsuite, ty ti umožní plánovat příspěvky dopředu. A na administrativu je dobrý třeba Trello nebo Asana, to ti pomůže s organizací úkolů. Většina těchto nástrojů má free verze nebo cenově dostupný plány, takže pro malé firmy by to mělo být v pohodě. Určitě se podívej na jejich funkce a zkus si, co ti vyhovuje nejvíc.

106 slov
1.1 minut čtení
9. 12. 2024
Karolína Škodová
Succeed.cz/Články/Technologie v podnikání
Implementace automatizace: Jak ušetřit čas a náklady ve firměZjistěte, jak implementace automatizace může výrazně zefektivnit procesy ve vaší firmě, snížit náklady a uvolnit váš čas na důležitější úkoly.
1000 slov
10 minut čtení
18. 3. 2024
Adam Veselý
Přečíst článek
Podobné otázky