Jak měřit úspěch své značky na sociálních sítích?
Mám dotaz ohledně toho, jak vlastně zjistit, jestli moje značka na sociálních sítích dosahuje nějakých úspěchů nebo ne. Všude se mluví o tom, že je důležité mít dobré metriky a analyzovat výsledky, ale jaké konkrétní metody bych měl použít? Je důležité sledovat počet sledujících, nebo by měly být prioritou interakce s příspěvky? A co třeba angažovanost – kolik lidí reaguje na moje příspěvky, sdílí je nebo komentuje? Jak to všechno souvisí s tím, co prodávám a jak se prezentuji? Zajímá mě také, jestli je důležité porovnávat své výsledky s konkurencí, nebo spíš sledovat vlastní pokrok v čase. Mám pocit, že se v tom všem ztrácím a nevím, na co se vlastně zaměřit. Může mi někdo poradit, jak si nastavit cíle a jak měřit pokrok? Jaké nástroje nebo aplikace byste doporučili pro sledování těchto metrik? A jak vlastně vím, kdy dosáhnu toho úspěchu, po kterém toužím? Děkuju za jakékoli tipy či rady!