Succeed.cz/Fórum/Ztrácím motivaci v digitálním podnikání, co teď?

Ztrácím motivaci v digitálním podnikání, co teď?

Nějakou dobu už se snažím rozjet své digitální podnikání, ale poslední dobou mám pocit, že mi chybí motivace a energii. Všechno začalo tak nadějně, měl jsem plno nápadů a cíle, které jsem chtěl dosáhnout. Ale teď se mi zdá, že se všechno zpomalilo a já mám pocit, že jenom přežívám od jednoho dne k druhému. Nejspíš to znáte – někdy máte chuť pracovat na svých projektech, ale pak jsou dny, kdy se nemůžete donutit udělat ani krok vpřed. Mám pochyby o tom, jestli to, co dělám, má smysl. Jak jste to zvládli vy? Co vám pomohlo překonat podobné období? Zkoušel jsem různé techniky, jako je plánování nebo vizualizace úspěchu, ale nic nezabírá. Mám pocit, že mi chybí inspirace a že nevím, jak znovu najít tu správnou energii a vášeň pro to, co dělám. Pořád se snažím motivovat sám sebe tím, že čtu knihy nebo poslouchám podcasty o podnikání, ale nakonec to vždycky skončí u toho, že mě to jenom na chvíli povzbudí. Jaké máte tipy na to, abych znovu našel tu správnou motivaci v digitálním světě? Je nějaký konkrétní způsob nebo strategie, která vám fungovala? Jak se vypořádáváte s krizemi motivace? Díky za jakoukoli radu alebo zkušenost!

197 slov
2 minut čtení
19. 12. 2023
Věra Dobiášová