Jak si mám nastavit SMART cíle pro zvýšení tržeb?
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jak konkrétně si mám nastavit SMART cíle, abych zvýšil své tržby. Vím, že SMART znamená, že by cíle měly být specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově vymezené, ale jak to vlastně přenést do praxe? Mám několik nápadů na to, co bych mohl dělat, ale nevím, jak je správně formulovat jako SMART cíle. Například, pokud chci zvýšit tržby o určité procento, jak přesně to napsat? Mám se zaměřit na konkrétní produkt nebo službu? Nebo je lepší mít širší přístup a zaměřit se na celý segment trhu? A co když moje současné výsledky nejsou úplně pozitivní? Jak si nastavit realistické cíle v takovém případě? Jaké tipy máte pro to, aby tento proces byl efektivní a motivující? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a rady ohledně nastavování těchto cílů. Děkuji!