Jaké SMART cíle si mám stanovit pro rozvoj marketingu?
Chtěl bych se zeptat, jakým způsobem si nastavit SMART cíle pro rozvoj marketingu ve své firmě. Mám pocit, že marketing je v současné době klíčovým prvkem úspěchu a rád bych se zaměřil na jeho zlepšení. Nechci ale jen tak náhodně házet nápady do vzduchu, chci mít jasný plán. Dostal jsem se k tomu, že bych měl mít cíle, které jsou specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově vymezené. Ale jak to konkrétně aplikovat na marketing? Mám už nějaké základní představy o tom, co bych chtěl dosáhnout, jako například zvýšení povědomí o značce nebo zlepšení konverzního poměru na webu. Jenže nevím, jak to všechno rozpracovat do těch SMART cílů. Jaké konkrétní příklady bych mohl použít? A jak si stanovit priority? Co třeba měření úspěšnosti těchto cílů? Jaký je vůbec správný časový rámec pro tyto cíle? Chtěl bych slyšet názory od zkušenějších lidí, kteří už s tím mají nějaké zkušenosti. Jak jste to dělali vy? Jaké cíle se vám osvědčily a co naopak nefungovalo? Jaký byl váš přístup k tvorbě marketingové strategie a jak jste to propočili se stanovením těch SMART cílů? Díky za jakoukoliv radu!