Succeed.cz/Fórum/Kdy je nejlepší začít s automatizací marketingu pro malý biznis?

Kdy je nejlepší začít s automatizací marketingu pro malý biznis?

Zajímalo by mě, kdy je vlastně ideální čas začít s automatizací marketingu, pokud máte malý biznis. Myslím, že je to něco, co by mohlo hodně usnadnit práci, protože dneska je všechno online a konkurence je veliká. Ale přemýšlím, jestli to není zbytečné, když jsem teď na začátku a mám jen pár zákazníků. Mám pocit, že marketing může být dost náročný na čas a energii a automatizace by mohla pomoci s e-maily, sociálními sítěmi a tak dále. Ale nevím, jestli bych do toho měl investovat už teď nebo počkat, až se mi biznis více rozroste. Třeba jestli mám vyzkoušet nějaké jednoduché nástroje, které by mi ušetřily čas hned, nebo jestli se mám soustředit na jiné oblasti podnikání. Jaké máte zkušenosti s tímto tématem? Kdy jste začali s automatizací marketingu vy ve svých podnicích? Pomohlo vám to ušetřit čas, nebo to bylo spíš zklamání? A co si myslíte o různých nástrojích na automatizaci? Je jich tolik, že člověk neví, co si vybrat. Mám strach z toho, že bych investoval do něčeho, co nakonec nebudu vůbec využívat. Co byste doporučili jako první krok k automatizaci? Díky za vaše názory!

186 slov
1.9 minut čtení
17. 5. 2022
Stanislav Jirka

Hele, já bych začal s automatizací co nejdřív, když už máš nějaký zákazníky. I s pár lidma ti to může dost ušetřit čas. Například e-mail marketing je super, můžeš si naplánovat kampaně a pak to běží samo, místo abys to posílal ručně. Sociální sítě taky – můžeš použít nástroje na plánování postů, to je fakt šikovný. Třeba Buffer nebo Hootsuite. A když se ti to osvědčí, tak pak můžeš investovat do větších nástrojů jako HubSpot nebo Mailchimp. Ale začni s něčím jednoduchým a levnějším, ať tě to nezruinuje. Hlavně se nesmíš bát zkoušet ty věci, časem uvidíš, co funguje a co ne. Věř mi, tady ta automatizace ti fakt může pomoct se soustředit na důležitější věci v podnikání.

118 slov
1.2 minut čtení
9. 6. 2024
Karolína Škodová

Hele, co se týče automatizace marketingu, já bych začal co nejdřív. I když máš teď jen pár zákazníků, můžeš si tím ušetřit spoustu času a práce. Třeba e-mailový marketing nebo plánování příspěvků na sociální sítě se dá hezky nastavit dopředu a pak už jen sleduješ, jak to frčí. Některé nástroje jsou fakt easy na použití a nemusíš do nich hned vrážet majlant. Za mě je dobrý vyzkoušet třeba Mailchimp na e-maily nebo Buffer na sociální sítě. Většina těchhle nástrojů má free verze nebo trialy, takže si to můžeš osahat bez rizika. Nepodceňuj ale ani to, jak důležité je mít solidní strategii. Automatizace ti pomůže, ale musíš vědět, co chceš říct a komu. Takže klidně začni s jednoduchými věcmi, ať si zvykneš a pak to můžeš rozšiřovat, jak tvůj biznis poroste. Každopádně se neboj experimentovat a hledat, co nejvíc sedí právě tobě.

141 slov
1.4 minut čtení
27. 7. 2024
Jakub Kovařík
Succeed.cz/Články/Online marketing
Automatizace marketingových procesů: Kdy začít a jak na to?Objevte svět automatizace marketingových procesů a zjistěte, jaké nástroje a techniky použít pro zvýšení efektivity a úsporu času ve vašem podnikání.
1000 slov
10 minut čtení
22. 3. 2021
Tomáš Březina
Přečíst článek
Podobné otázky