Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje pro marketingovou automatizaci byste doporučili pro začátečníky?

Jaké nástroje pro marketingovou automatizaci byste doporučili pro začátečníky?

V poslední době se čím dál více setkávám s pojmem marketingová automatizace a přemýšlím, jak by se daly tyto nástroje využít pro mé podnikání. Jsem úplný nováček ve světě online marketingu, takže se snažím najít nějaké užitečné tipy a rady. Může mi někdo doporučit konkrétní nástroje, které jsou jednoduché na použití a ideální pro začátečníky? Zajímalo by mě, co všechno takové nástroje umí, jestli třeba zvládnou e-mailový marketing, správu sociálních sítí nebo analýzu dat. Vím, že na trhu je spousta možností, ale občas se v tom všem ztrácím. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito nástroji? Existují nějaké bezplatné možnosti, které by mohly být vhodné pro malé podniky nebo jednotlivce? A co třeba školení nebo návody k těmto nástrojům? Rád bych měl nějaké kvalitní zdroje informací k dispozici, abych se mohl naučit efektivně používat marketingovou automatizaci. Každá rada se hodí a děkuji moc všem, kdo se podělí o své názory a doporučení!

151 slov
1.5 minut čtení
10. 4. 2021
Ladislav Hájek

Těch nástrojů je fakt hodně a pro začátečníky bych doporučil tyhle: Mailchimp je super na e-mail marketing, má i nějaké bezplatné plány, takže pro malé podniky ideální. Pak je tu HubSpot, ten má zdarma verzi se spoustou užitečných funkcí na CRM a automatizaci, ale může být trošku složitější na pochopení. Pro správu sociálních sítí zkus Hootsuite nebo Buffer, jsou celkem intuitivní a dají se snadno naučit. Co se týče analýzy dat, Google Analytics je fakt nutnost a dáš si ho zdarma. A pro učení se určitě koukni na YouTube, je tam spousta návodů, i na oficiálních stránkách těch nástrojů najdeš tutoriály a průvodce. Takže to zkus a uvidíš, co ti sedne.

111 slov
1.1 minut čtení
28. 10. 2024
Tereza Vobořilová

Takže, co se týče marketingové automatizace pro začátečníky, doporučil bych ti zkusit třeba Mailchimp na e-mailový marketing. Je to dost intuitivní a má i bezplatný tarif, což je super pro malé podniky. Pak je tu HubSpot, ten má hodně nástrojů včetně správy sociálních sítí a analýzy dat, ale může být trochu složitější. Další možnost je Buffer na plánování příspěvků na sociální sítě, ten je jednoduchý a má taky nějaké bezplatné funkce.

Co se týče školení, většina těchto nástrojů nabízí různé tutoriály a webináře, kde se naučíš základy. Také doporučuji kouknout na YouTube, tam je spousta videí o marketingové automatizaci a jak tyto nástroje používat. Důležité je začít pomalu a postupně se učit. Hodně štěstí!

113 slov
1.1 minut čtení
4. 11. 2024
Dana Štěpánková
Succeed.cz/Články/Online marketing
Automatizace marketingových procesů: Kdy začít a jak na to?Objevte svět automatizace marketingových procesů a zjistěte, jaké nástroje a techniky použít pro zvýšení efektivity a úsporu času ve vašem podnikání.
1000 slov
10 minut čtení
22. 3. 2021
Tomáš Březina
Přečíst článek
Podobné otázky