Succeed.cz/Fórum/Jaké aplikace mi pomohou lépe organizovat čas a úkoly?

Jaké aplikace mi pomohou lépe organizovat čas a úkoly?

Čím dál víc se potýkám s tím, že mám plno věcí na práci a vůbec nevím, jak si to všechno správně uspořádat. Mám pocit, že se mi úkoly hromadí jako sníh na horách a já nedokážu najít ten správný způsob, jak to všechno zvládnout. Každý den mám na seznamu věcí, které musím udělat, a když večer přijdu domů, mám pocit, že jsem udělal jen zlomek toho, co jsem chtěl. Takže jsem si říkal, jestli neexistují nějaké aplikace nebo nástroje, které by mi mohly pomoct lépe organizovat čas a úkoly. Myslím tím něco, co je snadné na používání, ideálně s nějakým hezkým designem, protože to mě motivuje víc než nudné rozhraní. Taky by mě zajímalo, jestli jsou nějaké aplikace, které mají funkce jako plánovač kalendáře, nebo možnost nastavit si připomínky. Hledám něco komplexního, co by mi umožnilo vidět všechny úkoly na jednom místě a případně i prioritizovat je podle důležitosti. Rozhodně bych uvítal i tipy na mobilní aplikace, protože většinu času jsem na cestách a potřebuju mít všechno po ruce. Máte někdo zkušenosti s takovými aplikacemi? Jaké byste doporučili? Jak vám pomohly zorganizovat si čas a udržet si přehled o všem? Kdybyste měli jmenovat třeba tři nejlepší nástroje nebo aplikace, které vám opravdu změnily život a pomohly vám být produktivnější, co by to bylo? Díky za jakékoli tipy a rady!

219 slov
2.2 minut čtení
22. 4. 2024
Eduard Maleček

Zkoušel jsem pár aplikací na organizaci času a úkolů a některé fakt fungujou. Třeba Todoist je super - má jednoduchý design, dá se tam snadno nastavit prioritu úkolů a má možnost synchronizace s kalendářem. Můžeš si tam nahrát různý projekty a to ti dost pomůže udržet přehled.

Pak je tu Trello, což je víc vizuální nástroj. Můžeš si vytvořit desky s kartičkama pro úkoly, přesouvat je mezi sloupci podle toho, co už máš hotový. Je to fajn, když chceš mít přehled o celém projektu.

A nakonec bych doporučil Notion. Je to víc komplexní, ale můžeš si tam udělat vlastní strukturu, plánovač, databáze a i kalendář. Trochu složitější na začátku, ale když se to naučíš, můžeš si to přizpůsobit přesně podle sebe.

Tyhle tři aplikace mi fakt pomohly se zorganizovat a udržet si přehled o všech těch úkolech, co na mě padaj. Zkus je a uvidíš, co ti sedne.

145 slov
1.5 minut čtení
24. 11. 2024
Libor Kraus

Když to s organizací času a úkolů nevychází, tak pár aplikací fakt pomůže. Zkus třeba Todoist, je to super na seznamy úkolů a má i skvělé funkce na prioritizaci. Můžeš si nastavit termíny, připomínky, a má to i hezký design. Další, co doporučuji, je Trello. To je víc vizuální, můžeš si tam rozdělit úkoly na karty a přesouvat je podle pokroku. A pokud chceš něco s kalendářem, tak Google Kalendář je základ – můžeš tam mít všechny úkoly, schůzky a nastavovat si upozornění. Pokud jsi pořád na cestách, zkombinuj to s mobilními verzemi těchto aplikací, fungují fakt dobře. Pomohlo mi to udržet si přehled a i plánovat den mnohem líp.

110 slov
1.1 minut čtení
27. 8. 2024
Michal Hroch
Succeed.cz/Články/Motivace a produktivita
Které nástroje vám pomohou řídit multitasking bez ztráty efektivity?Objevte digitální nástroje a aplikace, které vám pomohou efektivně řídit multitasking a udržet přehled o více úkolech najednou.
1000 slov
10 minut čtení
2. 4. 2023
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky