Jak si mám nastavit hranice mezi pracovním a osobním časem?
Zdravím všechny, mám na vás dotaz ohledně práce z domova, protože si uvědomuji, že se mi nedaří oddělit pracovní a osobní čas. V poslední době, když jsem začal pracovat na projektech online, tak se mi stává, že sedím u počítače i večer nebo o víkendech, což mě vyčerpává. Někdy mám pocit, že se mi práca a osobní život prolínají tak moc, že ani nevím, kdy se mám zastavit. Zajímalo by mě, jaké konkrétní strategie nebo techniky používáte vy, abyste si udrželi rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, obzvlášť když pracujete na svých projektech nebo jako freelanceři. Jak si nastavujete pevné hranice? Pomohlo by třeba vytvořit si nějaký denní režim nebo plán? Nebo třeba vypínáte notifikace na telefonu po určité hodině, abyste se nedostali zpět k práci? Rád bych slyšel vaše tipy a zkušenosti, protože tohle téma je pro mě čím dál tím důležitější. Děkuji!