Jaké aplikace mi pomohou s plánováním mého pracovního dne?
Mám na srdci otázku ohledně plánování pracovního dne, protože se mi zdá, že čím víc úkolů přibývá, tím méně toho stíhám. Zkoušel jsem si psát seznamy úkolů na papír, ale to se ukázalo jako nepohodlné a často na něj zapomínám. Takže jsem přemýšlel, jestli by nebylo lepší obrátit se na nějakou aplikaci, která by mi pomohla lépe organizovat čas a úkoly. Jsem si vědom toho, že dnes existuje spousta různých nástrojů, které slibují zlepšení produktivity a efektivity. Ale jak si vybrat tu pravou? Co byste doporučili? Vím, že existují kalendáře, to-do listy a další podobné věci, ale jaké konkrétní aplikace byste považovali za nejlepší? Jaké mají funkce, které vám osobně nejvíce pomáhají? Měl bych si vybrat něco jednoduchého nebo raději pokročilejší nástroj, který nabízí více možností? A co synchronizace s jinými zařízeními? To je pro mě také důležité, protože používám telefon i počítač. Pokud máte zkušenosti s nějakými konkrétními aplikacemi na plánování pracovního dne, budu rád za každou radu. Děkuju!