Jak se přimět začít dělat úkoly včas?
Vím, že to zní jako klasický problém, ale opravdu nevím, jak se donutit k tomu, abych začal dělat úkoly včas. Často mi to trvá mnohem déle, než bych chtěl, a nakonec se to všechno nahromadí na poslední chvíli. Zkoušel jsem různé techniky, jako je plánování času nebo vytváření seznamů úkolů, ale stejně se mi nedaří dodržet termíny. Jak si vlastně vytvořit nějaký systém, který by fungoval? Všichni kolem mě říkají, že by člověk měl mít disciplínu a motivaci, ale já prostě někdy nevím, kde začít. Někdy se cítím přehlcený množstvím věcí, které musím udělat, a pak už jenom odkládám vše na později a pak mám stres. Mám pocit, že bez nějakého pevného plánu se mi to nikdy nepodaří. Jak jsem si mohl zlepšit organizaci času a udělat si čas na práci bez zbytečného stresu? Co byste doporučili? Mějte na paměti, že mám také jiné povinnosti než jen školu nebo práci, takže jak to všechno skloubit dohromady? Jaké konkrétní metody či triky používáte vy? Je nějaká aplikace nebo technika, kterou považujete za nejúčinnější? Proč se mi tak těžko začíná a co mohu udělat pro to, abych byl produktivnější? Jak najít tu správnou motivaci? Děkuji za jakoukoliv radu!