Succeed.cz/Fórum/Jak se dostat přes kreativní blok, když mám napsat důležitou prezentaci?

Jak se dostat přes kreativní blok, když mám napsat důležitou prezentaci?

Potřebuju radu, protože se cítím úplně zablokovaný a nemůžu se dostat k psaní prezentace, která je fakt důležitá. Mám termín na zítra a hlava mi prostě nepracuje. Zkoušel jsem různé techniky jako brainstorming nebo psaní bez přemýšlení, ale nic nefunguje. Myslíte, že je lepší udělat si pauzu a jít na procházku nebo se snažit na tom sedět, i když jsem úplně vyčerpaný? Taky mě napadlo, jestli by pomohlo podívat se na nějaké inspirativní videa nebo články, ale mám strach, že bych se odklonil od toho, co potřebuju udělat. Jaké máte tipy na to, jak překonat kreativní blok? Co byste dělali v takové situaci? Je dobré hledat pomoc u kolegů nebo přátel a ptát se jich na názory? Rád bych věděl, jak to děláte vy, když jste pod tlakem a potřebujete najít nějaké nápady a motivaci k práci. Díky za každou radu!

141 slov
1.4 minut čtení
20. 10. 2023
Dominik Hladík

Kreativní blok je fakt šílený. Zkus si udělat pauzu, jít ven na čerstvý vzduch, třeba ti to trochu uvolní hlavu. Někdy stačí jen se projít a najednou ti něco dojde. Taky můžeš zkusit tu techniku „myšlenková mapa“, kde si napíšeš hlavní téma a kolem toho házíš nápady. Ale klidně se inspiruj i tím, co dělají ostatní, na netu je spousta videí a článků. Jen si dej pozor, aby tě to nezahltilo. Pomoc od kolegů nebo přátel je super nápad, třeba mají nějaký pohled, co by ti mohlo pomoct. A pokud jsi totálně vyčerpaný, tak klidně zalez na chvíli do postele a odpočiň si, to ti může pomoct se na to dívat s čistější hlavou. Držím palce!

116 slov
1.2 minut čtení
8. 8. 2024
Milan Klíma