Jak ovlivňuje psychologie kupujícího naše nákupní rozhodnutí online?
Zajímalo by mě, jak vlastně psychologie kupujícího hraje roli v našich rozhodnutích, když nakupujeme online. Přemýšlím o tom, proč někdy klikneme na něco, co jsme původně ani neplánovali koupit. Je to asi tím, jak jsou weby navržené, že? Můžou snad barvy, písmo a celkový vzhled stránky ovlivnit to, co si vybereme? A co třeba recenze? Když vidíme hodně pozitivních komentářů od ostatních zákazníků, jde to nějak do hlavy a nutí nás to k nákupu? Jak moc je důležité cítit se při nakupování bezpečně a důvěryhodně? Myslím, že i cena má velký vliv. Když je produkt dražší, může to znamenat lepší kvalitu, ale co když je to naopak? Také se mi zdá, že sledování trendů a toho, co je populární v poslední době hraje roli. Proč se nám někdy zdá, že musíme mít něco hned teď? Je za tím nějaký psychologický mechanismus? A co s těmi marketingovými technikami jako jsou slevy nebo „poslední kusy skladem“ – fungují fakt tak dobře, jak se říká? Jak moc ovlivňuje naše emoce to, co nakupujeme? Je tu někdo, kdo by mohl objasnit, jak přesně tyto psychologické aspekty fungují a jak je můžeme využít v našem vlastním podnikání online? Díky!