Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když zákazníci nereagují na moje nabídky?

Co dělat, když zákazníci nereagují na moje nabídky?

Narazil jsem na problém, který mě trápí už nějakou dobu. Vydávám spoustu času a energie přípravě různých nabídek pro své zákazníky, ale většina z nich se vůbec neozývá. Někdy mám pocit, že posílám e-maily do černé díry, kde se moje pečlivě vytvořené nabídky ztrácí. Zkoušel jsem různé přístupy, ale stále nic. Když se podívám na konkurenci, zdá se mi, že jejich zákazníci jsou mnohem více angažovaní a odpovídají na nabídky téměř okamžitě. Mám pocit, že jsem udělal vše správně – mám kvalitní produkt a ceny srovnatelné s ostatními. Takže co dělám špatně? Je to otázka marketingu, nebo je problém v mém přístupu? Možná bych měl zkusit jinou strategii, ale co přesně? Poradíte mi, jak donutit zákazníky k reakci, aby se cítili motivováni odpovědět? Existují nějaké osvědčené techniky, které by mohly pomoci zvýšit odezvu na mé nabídky? Jaké kroky bych měl podniknout, abych změnil situaci a získal zpět zájem zákazníků? Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo zkušenost, kterou s tímto tématem máte.

161 slov
1.6 minut čtení
30. 3. 2024
Olga Balounová
Olga Balounová

Zní to frustrující. Když zákazníci nereagují, může to být víc než jen problém s marketingem. Zkus se zamyslet nad tím, jak je tvoje nabídka prezentována. Někdy stačí malá změna v předmětu e-mailu nebo v tom, jak formulujes text. Zkus být víc osobní a přidej nějaký příběh nebo příklad, který by je mohl zaujmout. Možná bys měl taky zkusit jiný kanál – ne všichni reagují na e-maily, zkuste třeba sociální sítě nebo telefonáty. Je dobrý mít i nějaké follow-up e-maily. A určitě se podívej na konkurenci – co dělají jinak? Můžeš zkusit i nabídnout něco extra jako slevu nebo bonus, co by je motivovalo odpovědět. Hlavně buď trpělivý a nevzdávej to, někdy to chce čas.

114 slov
1.1 minut čtení
24. 10. 2024
Olga Králová
Olga Králová

Zní to frustrující. Možná zkus jiný přístup k tomu, jak oslovuješ zákazníky. Zajímavý předmět e-mailu může udělat zázraky, aby zaujmul. Zvaž, jestli tvé nabídky nejsou moc dlouhé nebo technické – lidi většinou chtějí rychle pochopit, co jim nabízíš. Můžeš taky zkusit přidat nějaké výhody nebo slevy, aby se cítili více motivováni reagovat. Snaž se být osobní, oslovuj je jménem a ukaž, že ti na nich záleží. A když už pošleš nabídku, nezapomeň na follow-up – občas stačí připomenout se. Vždycky se hodí mít v rukávu i nějaký příběh nebo úspěšný příklad ze života, co by mohl zákazníka zaujmout. Hodně štěstí!

100 slov
1 minut čtení
21. 1. 2025
Emil Šebesta
Emil Šebesta
Podobné otázky