Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje na automatizaci doporučujete?

Jaké nástroje na automatizaci doporučujete?

V poslední době se stále více lidí a firem snaží usnadnit si práci a zvýšit efektivitu pomocí různých nástrojů na automatizaci. Já osobně se v tomhle tématu teprve rozkoukávám a rád bych věděl, jaké konkrétní nástroje byste mi doporučili pro automatizaci každodenních úkolů. Mám na mysli jak pro osobní produktivitu, tak i pro týmovou spolupráci. Zajímalo by mě, jestli někdo z vás má zkušenosti s platformami jako je Zapier nebo Integromat, a jaké možnosti nabízí. Taktéž bych chtěl vědět, jestli existují nějaké skvělé nástroje na automatizaci e-mailového marketingu, jako třeba Mailchimp nebo Sendinblue. A co třeba automatizace sociálních médií? Jaké aplikace a služby používáte pro plánování příspěvků nebo sledování analýz? A co se týče účetnictví, nějaký tip na software, který by mi pomohl s fakturací a sledováním příjmů a výdajů? Rád bych se dozvěděl i o dalších oblastech, kde jste využili automatizaci – třeba v oblasti zákaznického servisu nebo správy projektů. Jaké konkrétní funkce vám pomohly ušetřit čas a zjednodušit vaše podnikání? Myslím, že toto téma je široké a určitě nás zajímá víc než pár tipů. Takže pokud máte nějaké osvědčené nástroje nebo dokonce postřehy z praxe, budu moc vděčný za vaše sdílení!

193 slov
1.9 minut čtení
10. 11. 2023
Ladislav Kořínek
Ladislav Kořínek

Pokud hledáš nástroje na automatizaci, tak doporučuji začít s Zapierem. Je to fakt super nástroj pro propojování různých aplikací, jako je Google Sheets, Slack nebo Trello. Umožňuje ti třeba automaticky přenášet data z jedné aplikace do druhé, což šetří čas. Integromat (nebo Make, jak se teď jmenuje) je podobný a má trochu víc možností, pokud chceš složitější automatizace.

Na e-mailový marketing bych doporučil Mailchimp nebo Sendinblue. Mají dobré funkce pro segmentaci a automatizaci kampaní, což ti může hodně usnadnit práci. Taky je fajn, že umějí sledovat statistiky a analytiku.

Co se týče sociálních médií, tak Hootsuite nebo Buffer jsou super na plánování příspěvků a sledování výkonu. Můžeš tam mít víc účtů na různých platformách pohromadě a snadno s tím pracovat.

Na účetnictví bys mohl zkusit Fakturoid nebo Pohoda. Oba mají dobré funkce na fakturaci a sledování příjmů i výdajů.

A nezapomeň na oblast zákaznického servisu – třeba Zendesk nebo Freshdesk můžeš používat k automatizaci odpovědí na časté dotazy a správě ticketů, což ti ušetří spoustu času.

Takže tohle je pár tipů, co by ti mohlo pomoct. Zkus si to projít a uvidíš, co ti sedne.

184 slov
1.8 minut čtení
27. 7. 2024
Radek Vojtěch
Radek Vojtěch

Jestli hledáš něco na automatizaci, tak Zapier je fajn, spojí ti víc než 2000 aplikací. Můžeš si tak snadno propojit třeba Google Sheets a Slack, což ušetří spoustu času. Integromat (teď Make) je taky super, má víc možností pro pokročilý uživatele, včetně podmínkových logik a vizuálních scénářů. Co se týče e-mailového marketingu, Mailchimp je klasika, ale Sendinblue má dobré ceny a můžeš tam i SMS marketing. Na sociální média zkus Hootsuite nebo Buffer, plánování příspěvků a analýzy jsou snadný. Pro účetnictví se mi osvědčil Fakturoid nebo Pohoda; zvládneš tam fakturaci a sledování příjmů a výdajů v pohodě. A pokud jde o zákaznický servis, tak nástroje jako Zendesk nebo Freshdesk ti hodně usnadní život, automatizace odpovědí a sledování tiketů je fakt užitečný. Těch možností je fakt spousta, určitě to vyzkoušej!

129 slov
1.3 minut čtení
27. 9. 2024
Žaneta Šebestová
Žaneta Šebestová
Podobné otázky