Můžu automatizovat domácí úkoly ve firmě?
Přemýšlím o tom, jak bych mohl zefektivnit některé činnosti ve své práci, a napadlo mě, jestli je možné automatizovat domácí úkoly, které se ve firmě dělají. Myslím tím úkoly, které jsou sice důležité, ale zabírají spoustu času, jako třeba reporty, plánování schůzek nebo třeba sledování výkonu zaměstnanců. Vím, že existují různé nástroje a aplikace, které slibují automatizaci různých procesů, ale nejsem si jistý, jak moc jsou efektivní. Mám také obavy z toho, jestli by to neovlivnilo kvalitu výstupů nebo jestli by to bylo vhodné pro všechny typy úkolů. Je tu někdo, kdo má zkušenosti s tímto tématem? Jaké nástroje byste doporučili? Funguje to opravdu tak hladce, jak se říká? Jaké jsou případné nevýhody? Třeba i nějaké příklady z praxe by byly fajn. Rád bych slyšel názory a zkušenosti ostatních, protože se mi zdá, že automatizace by mohla ušetřit spoustu času a energie.