Co dělat, pokud se odběratelé odhlašují z newsletteru?
Zdravím všechny, mám takový problém. Posílám pravidelně newslettery svým odběratelům, ale poslední dobou jsem si všiml, že se mi stále víc a víc lidí odhlašuje. Nechápu, co dělám špatně. Snažím se posílat zajímavý obsah, ale zdá se, že to nestačí. Zkoušel jsem různá témata a dokonce i změnil styl psaní, ale výsledek je pořád stejný. Také mě napadlo, jestli není problém v tom, že posílám příliš často nebo naopak moc zřídka. Kdybych posílal častěji, možná by to lidi víc zaujalo? Ale pak se bojím, že je budu obtěžovat a odhlásí se ještě víc. Jaké máte zkušenosti? Je lepší posílat méně často kvalitní obsah, nebo častěji něco méně podstatného? Rád bych věděl, jestli jste měli podobné problémy a jak jste je vyřešili. Myslíte si, že bych měl udělat nějaký průzkum mezi svými odběrateli a zjistit jejich názory? Nebo zkusit nějaké nové marketingové strategie? Jaké metody fungují na udržení odběratelů? Díky za jakoukoli radu!
