Succeed.cz/Fórum/Jak vybrat téma pro e-mail, kterým zaujmu své odběratele?

Jak vybrat téma pro e-mail, kterým zaujmu své odběratele?

Zajímalo by mě, jak správně vybrat téma pro e-mail, abych efektivně zaujal své odběratele. Vím, že první dojem je důležitý a já se snažím přitáhnout jejich pozornost hned na začátku. Ale co když nevím, co vlastně lidi zajímá? Mám nějaký tip na to, jak zjistit, jaké téma by mohlo být pro ně atraktivní? Jak se dá propojit moje značka s obsahem, který by je mohl bavit nebo inspirovat? Je lepší zaměřit se na aktuální trendy v oboru nebo raději poskytnout něco originálního a nečekaného? Zkoušel jsem i různé techniky brainstormingu, ale pořád mám pocit, že to není ono. Jak si mohu ověřit, jestli je mé téma dostatečně poutavé? Mám zkoušet různá témata a sledovat reakce, nebo je lepší mít nějakou strategii už předem? A co takové osobní příběhy nebo zkušenosti – mají smysl v e-mailech a mohou pomoci přilákat více čtenářů? Jak moc mám brát ohled na demografii svých odběratelů při výběru tématu? Poraďte mi, prosím, jak na to!

159 slov
1.6 minut čtení
31. 3. 2024
Stanislav Brabec
Stanislav Brabec

Když vybíráš téma pro e-mail, fakt je dobrý se zamyslet, co tvé odběratele vážně zajímá. Zkus se podívat na jejich reakce na předchozí e-maily, čím víc otevření a kliknutí, tím lépe. Můžeš udělat nějaký průzkum, třeba ankety nebo se zeptat přímo na sociálních sítích. Odběratelé většinou oceňují, když dostanou něco, co je aktuální, ale nečekaného. Takže kombinace trendů s originálním pohledem může fungovat. Nezapomeň taky na osobní příběhy, ty dokážou hodně zaujmout a navázat spojení. Demografie hraje roli, jasně, ale zkuste to mít tak nějak v hlavě – starší lidi třeba víc osloví tradiční hodnoty, mladší zase trendy a novinky. A jo, klidně zkoušej různé přístupy a sleduj reakce. Experimentování ti dá jasnější obrázek o tom, co funguje.

118 slov
1.2 minut čtení
20. 7. 2024
Jana Háchová
Jana Háchová