Jak řešit konflikty v týmu během online schůzek?
Nedávno jsme měli s naším týmem online schůzku a věci se trochu zvrhly. Někteří členové začali mít odlišné názory na projekt a atmosféra se stala napjatou. Zjistil jsem, že řešení konfliktů v týmu během online schůzek je fakt složité, protože chybí osobní kontakt a někdy i pokyny k tomu, jak se vyjádřit. Mám pocit, že online prostředí může vyvolávat ještě větší napětí. Všichni jsme nervózní z technických problémů nebo z toho, že se nás ostatní neslyší. Je to jako když se snažíte přesvědčit někoho o svém názoru, ale máte pocit, že vás nikdo neposlouchá. Jak na to? Jak bychom mohli lépe zvládat konflikty v týmu při videohovorech? Existují nějaké osvědčené praktiky, které by nám mohly pomoci udržet konverzaci konstruktivní a pozitivní? A co třeba techniky pro facilitaci takových diskuzí? Máte nějaké tipy na to, jak udělat online schůzky efektivnější a méně stresující? Co byste doporučili v situacích, kdy se hádky rozhoří a je těžké je uklidnit? Hledám rady jak situaci zvládnout lépe a zlepšit komunikaci v našem týmu.