Má smysl mít pracovní hodiny, když si dělám svůj vlastní rozvrh?
Už nějakou dobu se snažím nastavit si efektivní pracovní prostředí, ale stále se nemůžu rozhodnout, jestli mít pevně dané pracovní hodiny má smysl. Dělám si svůj vlastní rozvrh a většinou pracuji, kdykoliv mám chuť a inspiraci, což mi přijde jako skvělá výhoda. Ale občas mám pocit, že bych měl mít nějaký řád. Takže otázka zní: Je lepší mít pevné pracovní hodiny, i když si můžu všechno naplánovat podle sebe? Jak to funguje u ostatních, kteří pracují na volné noze nebo mají vlastní podnikání? Připadá mi, že se tím dá lépe organizovat čas a třeba i zvýšit produktivita. Na druhou stranu, když jsem v takovém tom flow a opravdu mě něco baví, nemám chuť se jakkoli omezovat a říkat si, že teď už je třeba skončit, protože je pět hodin. Nechci zase ale přijít o důležitou rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Měli byste mít pevné hodiny, nebo je lepší svoboda a flexibilita? Existují nějaké tipy na to, jak najít ten správný kompromis? Budu vděčný za každou zkušenost či radu!