Succeed.cz/Fórum/Jak najít inspiraci pro nový projekt?

Jak najít inspiraci pro nový projekt?

Občas mám pocit, že jsem na mrtvém bodě, když přijde řeč na nové projekty. Zkoušel jsem různé techniky, jak nalézt inspiraci, ale stále mám pocit, že mi něco chybí. Jsem v situaci, kdy bych chtěl rozjet nový podnikatelský projekt, ale ne a ne přijít na to, co by to mělo být. Všude kolem vidím úspěšné lidi, kteří mají skvělé nápady a já se cítím jako bych byl uvízlý na jednom místě bez jakéhokoli směru. Jak vlastně najít tu správnou inspiraci? Co dělat v momentě, kdy mám prázdno v hlavě a žádné nápady mě nenapadají? Napadá mě jít na procházku nebo si přečíst něco nového, ale často mi to přinese jen krátkodobé uvolnění a pak se zase ocitám ve stejném bodě. Jaké máte tipy na to, jak se dostat do tvůrčího módu? A co funguje vám? Zajímalo by mě také, jestli máte nějaké osvědčené metody nebo techniky, které používáte k generování nápadů. Jaké zdroje inspirace vás nejvíce ovlivnily a pomohly vám v minulosti? Mám pocit, že se potřebuji podívat na věci z jiného úhlu pohledu. Existují nějaké konkrétní aktivity nebo cvičení, které byste doporučili? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a možnosti. Díky moc!

192 slov
1.9 minut čtení
20. 12. 2023
Eliška Jiránková

Někdy je fakt těžký se dostat k nějakýmu dobrýmu nápadu. Třeba zkus prozkoumat, co tě baví, nebo co tě štve v okolním světě a zkus to otočit na byznys příležitost. Můžeš zkusit brainstormovat s kámošema, někdy ti jejich pohledy otevřou oči. Přečti si nějaký různý knihy, sleduj dokumenty nebo podcasty o úspěšných podnikatelích – jejich příběhy a zkušenosti můžou nakopnout tvůj mozek. Když máš prázdno, jdi ven, dýchej čerstvej vzduch a nech myšlenky volně plynout, občas tě napadne něco nečekanýho. Zkus taky skicovat nebo psát myšlenky na papír bez cenzury, třeba ti to pomůže uvolnit kreativitu. A klidně se inspiruj věcma kolem sebe – umění, příroda, lidi. Někdy stačí jen změnit prostředí a můžeš přijít na něco skvělýho.

118 slov